miercuri, 24 februarie 2016

Beneficiile incredibile ale consumului de spirulină

Am început să iau de câteva săptămâni spirulină pudră și trebuie să vă povestesc și vouă cât de bine mă simt urmând acest tratament. Am vrut să iau mai demult spirulină, dar am tot amânat momentul pentru că îmi era frică de gust. Amestec în fiecare dimineață câte o linguriță de pudră cu apă sau sucuri de fructe sau o amestec în smoothie-uri.  Am încercat să o consum și cu iaurt, dar nu merge așa de bine. Mă simt mai odihnită și am mai multă energie, îmi simt corpul mai ușor, iar pielea feței este mult mai curată, iar coșurile apar mai rar.


Dar să vă povestesc puțin despre spirulină și la ce mai este ea bună. Poate vă este și vouă de ajutor în anumite afecțiuni. Spirulina este o algă de culoare verde care a început să fie studiată și utilizată ca supliment alimentar din anul 1970. Este recomandată vegetarienilor pentru nutrienţi suplimentari, persoanelor în vârstă și celor solicitate din punct de vedere fizic, chiar și copiilor care refuză să consume fructe și legume.  

Spirulina este benefică pentru bolnavii cu diabet de tip 1, pentru că stimulează producţia de insulină, alungă oboseala și este indicată în perioadele de efort intens, fizic şi intelectual. Este recomandat consumul ei după operaţii pentru că ajută în perioadele de recuperare și de vindecare sau pentru scăderea nivelului de colesterol total și de colesterol LDL (rău).

Eu vă recomand cu drag spirulina. Mai multe informații despre ea puteți citi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu